måndag 8 maj 2017

GÅRDAGEN MED BARNBARNET


Den här underbart härliga lilla kille har jag haft den äran att få spendera nästan hela helgen med. Finns det någon som kan få mig på gott humör så är det detta lilla charmtroll. 😊 Man glömmer ju bort allt däremellan. hihi
Med tanke på arbetsdagar, käk, sömn ... och allt som tänkas kan, så lär det inte hinnas med några besök hos Alexander på några dagar den här veckan. Så som vanligt lär det blir en massa videosamtal istället.


Nu väntar en dag på kontoret. Skall alldeles strax ge mig i väg ... till bussen om jag har tur. Jag har ju upptäckt att det är något jobbigt att åka buss nu när jag inte har så väldigt bra och stabila ben. Men, men ... jag får väl ge mig iväg i tid så jag kan ta det lugnt på vägen.

Ni andra får ha en strålande dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar