måndag 1 maj 2017

SOM EN SÖNDAG

Ja, jag behöver verkligen en dag till på helgen. Så idag skall jag passa på att Söndagsvila och bara "vara".
Det har varit en intensiv helg ... en väldigt bra sådan, men såååå intensiv. Tänk att en enda dag kan få en att känna att man är helt slutkörd. hihi
Som vanligt har jag inte hunnit med vad jag skulle den här helgen. Igår var jag ju så trött efter Lördagens shoppingrunda, att jag mer eller mindre bara orkade röra mig mellan sängen och köket. Det var inte förrän framåt kvällen, som jag började fixa till mig när vi skulle till Dennis och Dessi för ett parti bingo ... som jag givetvis inte blev rikare på. 😃
Så idag hoppas jag återfå lite av den energi jag behöver för en ny arbetsvecka.

Ni andra får ha en toppendag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra. 😊

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar