måndag 22 maj 2017

IGÅR

Då har jag kört min första grillning. Det var en riktigt skön kväll igår ... även om det kändes liiiite småkyligt när man suttit någon timme. Nej, det är ju inte värsta sommarvärmen på kvällarna än. Men det är på god väg. 😀
Efter ett par timmar ute i friska luften, kände jag mig så himla avslappnad. Och trots mina något ostabila ben, mådde jag på topp. Det blev ett mysigt avslut på denna helg.

Nu blir det en ny vecka, en ARBETSvecka ... om jag får bestämma. Jag sitter redo, och längtar till kontoret. Så jag hoppas benen samarbetar med mig, så jag åtminstone kommer dit. Sen löser resten sig säkert. hihi

Ni får ha en bra dag i det fina vädret. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra. 😊

Ha det bäst och godmorgon ......











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar