tisdag 30 maj 2017

JAG ÄR GIFT MED ...

... tröttheten själv. Idag gick jag raka vägen till sängen och slocknade när jag väl kommit hem. Det var ju inte speciellt länge, eftersom Pernilla hade maten klar bara någon halvtimme senare. Men ändå ... nu är jag lika trött igen. Jag undrar hur mycket mina problem med balansen har med det att göra. Det är ju så ... jag måste kämpa ganska mycket för att inta tappa balansen under dagarna. Och när jag väl går hemifrån på mornarna blir det ibland ganska mycket att ta in ... mycket folk, mycket stim, liv och rörelse. 
Ja ... just nu halvligger jag i sängen och har problem med att hålla gluggarna öppna. 

Idag har det annars varit en bra dag ... en av de bättre faktiskt. Jag var ut en liten sväng i luften under lunchen, och jag kände mig inte speciellt vinglig. Men som sagt, jag vet ju aldrig när det kommer över mig. Så jag tror att jag spänner mig lite i överkant. 

Nu blir det lite TV-tittande ... under slutna ögonlock. Jag hoppas ni andra haft en bra dag på ert håll. Ni får ha en fortsatt skön kväll, och en riktigt god natts sömn. 😊

Sov gott alla ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar