torsdag 1 juni 2017

IGÅR VAKNADE ...

... jag med världens magsmärtor. Trodde ärligt jag skulle gå mitt av. 
Därav inget inlägg.
När jag väl fått hem datorn var jag tvungen att sätta igång med lite jobb. Det kändes lite som att jag hamnade på efterkälken. Men jag hade tur. Magsmärtorna varade bara ett par timmar, sedan kunde jag köra på som vanligt. Då var det full koncentration på jobbet mitt, så jag tror nog att jag hann med vad jag skulle ändå ... skönt.

Idag är det som vanligt igen, och en dag på kontoret väntar. Det enda tråkiga är väl i så fall att jag måste lämna hemmet. Bästa barnbarnet har övernattat här. Och när han och resten av familjen nannar gott, vill man ju helst vara hemma och få en mysdag. hahaha
Ja, jag får väl ha det till godo när jag kommer hem efter jobbet istället.

Ni andra får ha en fantastisk dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra. 😊

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar