torsdag 15 juni 2017

EN MYSIG STUND

Det finns väl ingenting som får mig på så gott humör och ger mig ett inre lugn som några timmar med lilla Alexander.
Igår hade jag väl en si- och så dag ... ända tills jag kom hem till Dennis och Dessi, och hade Alexander runt mig. Den charmiga och lite busiga trollungen kan konsten att få farmor helt varm inombords. 😃
Ja, det tog ju så klart på krafterna ändå. Och när jag långt om länge kom hem ... hade ju inte varit hemma sedan tidig morgon ... så var jag dödstrött. Tror jag slocknade innan jag landade på kudden. 😊

Nu ... en ny arbetsdag. Den intar jag faktiskt hemma vid kökssoffan. Tror jag kan få en riktigt effektiv dag idag. 
Ni andra får också ha en fantastisk dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra. 😊

Ha det bäst och godmorgon ......










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar