fredag 30 juni 2017

MORGONBABBEL

Semestern närmar sig sitt slut. Det har varit ett par bra veckor. Även om vi inte varit ute på alltför mycket äventyr, har det ändå varit urskönt att bara slappa och slippa tänka på att ge mig ut tidigt på mornarna. Ja, det är inte utan att jag skulle kunna tänka mig en liten vecka till. 😀
MEN ... den som väntar på något gott ... jag har ju faktiskt ett par veckors semester till om bara några veckor. hehe

Idag är det tänkt att gå på tivoli. Men så regnar det. Attans, får se om vi kanske hittar på något annat istället. Gå på tivoli och bli genomblöt är väl kanske inte min idé om en rolig dag. 😉
Nu blir det i alla fall först lite frukost innan vi börjar fundera över dagens aktiviteter.
Ni andra får ha en bra dag, vad ni än hittar på. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar