tisdag 6 juni 2017

SITTER OCH ...

... lyssnar hur vinden viner och tar tag i rutorna. Det var ju meningen att vi skulle bege oss ut i det "fina" vädret och hitta på något. Men tanken på att jag skall ut med mina redan vingliga ben där blåsten gör de ännu mer ostabila ... nej, det är nog inte värt risken.
Så det fick bli inomhusaktiviteter istället. Och vad tror ni då hände? Jo, både Alexander och Beatrice slocknade. Så här sitter jag ensam ... det var den aktiviteten det.😀
Jag fick aktivitet så det räckte och blev över redan igår. Eller ... de andra fick aktivitet för ett helt kompani, själv höll jag mig ganska stilla.
Nej, den här kroppen orkar inte så värst mycket just nu. Men snart så ... det lär väl bli ändring på det snart.

Men idag ... idag tar jag det bara så lugnt jag kan medan vinden viner utanför och snarkningarna pågår i rummet bredvid. 😀

... och så här såg det ut igår ...


















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar