lördag 24 juni 2017

INTENSIVA DAGAR

Man märker att det varit några intensiva dagar när man slocknar redan runt 21, och sover hela natten till 08. Ja, jag vaknade till efter någon timme, men somnade lika fort igen. 😀
Japp, snacka om att jag var trött igår kväll, efter vårt midsommarfirande. Tror inte jag satt mer än någon timme efter hemkomst förrän jag däckade.
Men som resten av veckan, blev även midsommarafton lyckad. Det har alltså varit en fantastisk första semestervecka.

Idag hade jag tänkt att bara "vara". Det vete tusan om jag orkar med några aktiviteter. Jag är riktigt seg ... i alla fall nu på morgonen. Så nu behöver jag en låååång startsträcka, med massor av kaffe, för att överhuvud taget komma igång. 😀

Jag hoppas ni andra också hade en bra midsommarafton, och att ni får en kanondag idag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara även på den här dagen.

Ha det bäst ......










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar