onsdag 7 juni 2017

INTE BÄSTA MORGONEN

Vaknade med dåligt humör. Kunde inte fatta min irritation. Jag satt här och småsnäste i min ensamhet, och när jag skulle hjälpa Beatrice och inte fick till det som jag ville blev jag irriterad på mig själv och tyckte jag var urdålig.
Nu plötsligt förstår jag ... tror jag i alla fall. Idag har jag en läkartid för balansens skull. Och ja, jag känner mig obekväm med hela situationen. Och kanske även lite nervös ... jag vet inte. Jag vet inte vad jag skulle vara nervös för. Inga fel kommer att hittas idag i alla fall, detta är väl antagligen bara början. Men det var så här jag vaknade ... och detta lär väl hålla i sig ett antal timmar. 😒 Men som sagt, jobba måste jag göra ändå ... så det är väl lika bra att sätta igång.

Jag hoppas ni andra vaknat på bättre humör. Ni får hur som helst ändå ha en bra dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar