måndag 26 juni 2017

SISTA DAGEN PÅ VECKAN ...

... och midsommarhelgen ... var ju tvungen att avslutas med jordgubbstårta.
Det blev en tripp till Dennis och Dessi. Och jag är ganska säker på att jag sovit bort hela dagen om jag inte åkt dit ... det vill jag ju inte göra på min semester. hehe

Jag njuter verkligen av min ledighet och tar dagarna precis som de kommer. Och jag har stoppat i mig hur mycket onyttigt som helst också. Får väl ta den smällen när jag väl börjar arbeta igen. 😀
En jordgubbstårta mer eller mindre. haha

Idag fortsätter vi mysa. Lilleman har sovit över hos farmor, så vi får väl se vad den här dagen har att erbjuda ... antagligen en massa mys, bus och lek. 😉

Ni andra får ha en bra Måndag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar