söndag 4 juni 2017

UTFLYKT MED FAMILJEN

Vilken galet härlig dag jag hade igår.
Eftersom mamma fyllde år bjöd de hela familjen på restaurang. Och inte vilken restaurang som helst heller. Nej, vi var hela vägen till Karlshamn för att käka på en fiskrestaurang vid havet.
Från början var det bara jag, Beatrice och Alexander ... trodde jag. Snacka om förvåning när plötsligt mina båda söner och respektive klev in genom dörrarna till restaurangen. 😀
Det händer ju inte varje dag precis där hela familjen går på restaurang ... tillsammans. Det blev riktigt lyckat ... god mat, härligt sällskap, och absolut inga problem ... just då. hehe
På väg hem stannade vi till vid ett ställe med massor av djur, så Alexander också skulle få ut lite av det där lilla extra av vår utflykt.

Ja, jag mådde så bra ... jag behövde verkligen detta. Och så klart blev det ju lite speciellt eftersom vi hade en "födelsedagsgris" bland oss. 😀
























... det blev ju något tokigt det här hihi. Jag var så hungrig eftersom jag inte ätit sedan morgonen. Så när det väl var dags att käka, glömde jag total bort att få en bild. Så nej, vi åt inte BARA efterrätten. Men jag kan ju säga att denna efterrätt inte gick av för hackor. Det var såååå god ... 😃






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar