fredag 23 juni 2017

ÄVENTYR

Äventyren har fortsatt här hemma. Alexander har velat se både båtar och tåg. Och givetvis ... det har blivit både båtar och tåg. 😃
Måste ju säga att jag hittills har haft tur med vädret på min semester. Det har inte varit många timmar med regn och rusk. Så vi har tagit vara på tiden och varit på sightseeing i vår stad. Och det är JAG som kört, trots mitt dåliga lokalsinne hehe. Tur jag haft Dessi med mig som kunnat visa vägen mellan varven. Annars hade jag väl varit ute och kört fortfarande. hahaha

Jag märker av att det varit fullt av aktiviteter. Jag är ganska trött i kroppen idag. Så just nu bara sitter jag med morgonkaffet och degar. Det blir full rulle idag också ... midsommarfirande med familjen. Så jag har absolut inget emot att bara sitta och njuta av tystnaden medan resten av familjen sover. 😀

Ni andra får ha en toppendag med nära och kära. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar