lördag 1 juli 2017

BUSFABRIKEN

Nej, det kunde inte bli tivoli igår eftersom det nu var busväder ute. Så det fick bli bus inomhus istället ... på busfabriken.
Det blev lika bra. Och framförallt fick Alexander rasta av sig lite. hehe
Det var inte massor av folk. Men det räckte för att jag skulle bli heeeelt slut efteråt. Så när jag långt om länge landade hemma var det i stort sett bara sängen som gällde. Tänk att man kan bli så trött efter några timmar på ett lekland. När jag väl var hemma och satt mig ner, var det som om någon slagit en klubba i huvudet på mig. Det gick knappt att hålla ögonen öppna. hihi

Nu är jag dock väldigt mycket piggare, och ett nytt äventyr väntar. Jag hoppas inte det blir för mycket regnande idag, eftersom jag tar bilen och styr utanför stan. Det är ingen hit att köra bil i ösregn. 😊

Ni andra får ha en fantastisk Lördag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......






















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar