söndag 2 juli 2017

GÅRDAGEN

NU ... när semestern är slut, har jag lyckats vända dygnet helt och hållet. I natt satt jag och kollade in film hos Dessi. Kom inte hem förrän mitt i natten. När jag väl landade under täcket var det tidig morgon. 😀
Men jag hade i alla fall en bra dag med Beatrice, Dessi och lilla Alexander. Äventyret gick till Fagersta och godisflyget. Det kanske inte är billigare att handla godis där ... men det är så mycket roligare och trevligare ... med ett litet äventyr. Och så klart ... Alexander klagade absolut inte. Han fick ju se flygplan igen. hehe
Efter det blev det en tripp till Hanaskog innan bilen styrde hemåt igen. Och kan ni tänka er ... det var JAG som körde hela vägen. hihi
Något orolig var jag när jag begav mig hemifrån på morgonen. Jag har ju annars svårt för att sitta bakom ratten så pass länge. Men det gick bra med hjälp av GPS och Dessis coachning. 😀

Idag blir det sista dagen innan jag slår klorna i datorn i morgon bitti. Får se vad den här sista dagen har att erbjuda. Nu blir det först frukost så jag kan tänka klart.
Ni andra får ha en fantastisk dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra. 😃

Ha det bäst och godmorgon ......











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar