lördag 29 juli 2017

JAG SMÖG UT

De senaste nätterna har jag övernattat hos äldsta sonen och sambo. Som de flesta redan vet väntar de tillökning ... och ja, babyn kan komma i princip när som helst. Jag vill vara nära om något skulle inträffa nattetid. För min del blir det lite av en prioritering. Så bloggen har blivit lite åsidosatt. Just nu har jag problem med att blogga från mobilen. Har ingen aning om vad som hänt, men den vill helt enkelt inte publicera något.

I morse fick jag dock helt plötsligt andra I-lands problem. Mitt sista e-cigarettsbatteri började sina hehe. Och jag som inte hade någon laddare med mig till Dennis och Dessi. 😉
Så ja, jag smög ... det tystaste jag kunde ... ut genom dörren och for hem. Var ju tvungen att byta batteri ... och få med mig en extra laddare i väskan hihi. Och så klart ... ett liiiitet blogginlägg får det också bli medan jag är hemma. 😃

Bonusen var att jag nu fick lite egentid, innan jag flyger tillbaka och är lite social med barn och barnbarn. hehe
Ni andra får ha en superskön Lördag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar