tisdag 1 augusti 2017

MIN NATTGÄST SLOCKNADE

Jag hade en nattgäst hos mig inatt. Lilla Alexander skulle övernatta hos farmor. Vi hade en riktigt mysig kväll ... käkade middag, pratade om allt möjligt, busade och skrattade. Sen skulle jag och Alexander ta oss en tur med Bandit. Men innan dess så satt vi och var såååå sociala ... jag med datorn och Alexander med min mobil. hehe
Alexander var hur pigg som helst, där han satt och babblade medan han spelade spel. Pernilla kom in och sa "är ni klara" ... då ligger Alexander och SOVER. hahaha
Det gick verkligen på ett ögonblick ... ingen snuttefilt, inget godnatt, ingenting ... han bara slocknade. Som tur var hade han redan varit på toaletten ... så han fick helt enkelt fortsätta att sova. Och det har han gjort också ... hela natten. 😀

Jodå, han sover fortfarande. Han snarkar ikapp med Beatrice, medan jag själv snart skall ge mig ut. När alla andra ligger och sussar, vill man ju bara lägga sig ner under täcket igen. Det hade varit skönt att få sova någon timme till. Men nej, det är bara att bita ihop och ge mig av. 

Ni andra får ha en toppendag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar