torsdag 24 augusti 2017

LEK OCH BUS

När man har semester blir allt helt omvänt och i alla fall jag blir nästan mer trött av att vara ledig än när jag sitter på kontoret. haha
Idag var inget undantag. Förutom att jag vaknade alldeles för tidigt var hela dagen helt överdrivet avslappat. Jag bara låg på sängen, sappade bland TV's kanaler och gjorde absolut ingenting. Ända tills Dennis hörde av sig om att träffas. Ja, då fick jag fart. Inget går upp mot en stund med barnbarnen. 💞
Och när det var tid att skiljas åt hängde Alexander på. Och det var nog väldigt bra, så jag fick lite kvällsaktivitet på köpet. hihi

Nu när det är tyst i lägenheten kan jag luta mig tillbaka och strötitta på TV ... helt allena. 😃
Jag hoppas er kväll varit lika händelserik. Ha nu en fortsatt skön kväll och en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla ......
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar