tisdag 15 augusti 2017

BARNBARN NUMMER TVÅ

Jag har haft en hel del härliga minnen genom åren. Men det är bara att inse ... vissa sätter sig starkare än andra.
För 29 år sedan föddes min äldsta son, fyra år senare nästa son ... bara för att två år efter det följas av en dotter. Det är de tre absolut bästa ögonblicken i mitt liv. Ja, det var ju vad jag alltid tyckt ... ända tills Alexander för fyra år sedan gjorde entré i mitt liv. Då insåg jag att det var min fjärde höjdpunkt.

Sen har livet gått sin gilla gång. Och lycklig över vetskapen att jag har tre härliga barn, två fantastiska svärdöttrar och en superduperhärlig sonson, som bara förgyller farmors liv med glädje varje dag. 
Ända tills idag då jag för andra gången blev farmor och femte bästa ögonblicket i mitt liv infann sig.
Ja, glädjen finner inga gränser. Jag har blivit farmor till en liten gosse till. Jag kan inte sluta le. Det är bara så härligt ... det är det här som gör allt så fantastiskt och livet värt att leva. 😀

... Får jag presentera Zebastian Lillebror ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar