fredag 11 augusti 2017

I VÄNTANS TIDER

Numera övernattar jag oftast hos Dennis och Dessi. Eftersom de går i väntans tider, som kan komma vilken dag som helst nu, vill jag var nära. Inte minst för att finnas där om något skulle inträffa på natten.
Och jag måste ju säga ... jag är som ett litet barn på julafton. Jag vill inte vänta längre, jag vill att barnbarn nummer två skall komma nuuuuuu. 😀
Jag trodde att det skulle bli ett litet Julibarn. Men ack, vad jag bedrog mig. Den lilla krabaten har det hur skönt som helst i mammas mage. Idag är det en vecka kvar till beräknad nedkomst. Men farmors andra lilla sötis har bestämt sig för att ligga kvar ett tag till. Ja, det är ju klart. Vem vill komma ut till kyla, regna och rusk? När man kan ligga där inne och ha det varmt och skönt. hahaha

Tillbaka till vardagen. Nu blir det en dag till på kontoret innan det blir helg och nya förväntningar.
Ni andra får ha en superhärlig dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar