söndag 14 maj 2017

NU ÄR HAN HELA FYRA ÅR

Igår hade vi kalas för Alexander. Som tur var var jag någorlunda okej i benen. Jag kunde i alla fall gå dit för egen maskin och slapp bli buren till kalas. Det hade varit något pinsamt. hahaha
Ja, det är en av få gånger jag hade alla mina barn samlade under samma tak ... samtidigt. Tror ni jag mådde prima då? Japp, hehe.
Och födelsedagsgrisen själv var i sitt esse. Han hade folk runt sig heeeela tiden, både små och stora. Så det var livat. 😃

Nu skall den här tanten njuta av tystnaden ett tag, och bara sitta med morgonkaffe och lite datamys.
Ni andra får ha en toppenbra början på denna härligt soliga Söndagen. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar