lördag 20 maj 2017

GRATTIS BEATRICE PÅ DIN DAG

Idag är det min "lilla" flickas födelsedag. Alltså jag förstår inte den här ekvationen ... jag slutade fylla år vid 30, och barnen går om mig ... de blir bara äldre och äldre. hahaha
Ja, idag blir Beatrice 23.
Det har donats, förberetts, lagats mat för familjesammankomsten i eftermiddag.
Fördelen med vuxna barn är att de faktiskt fixar sina födelsedagar själv. Så jag har mest bara suttit och tittat på och varit lite social och sällskaplig. 😀

Vad är det man säger "Vi hade i alla fall tur med vädret". Ja, det är ju SOMMAR ute. Så solen skiner inte bara här inne idag. 😃
Nu bli det morgonkaffe och Lördagsmys innan dagen riktigt kan starta. Ni andra får också ha en bra dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......

... då ...


... senare ...


... idag ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar