tisdag 1 mars 2016

EN BRA DAG

Det enda jag kunde tänka på i morse var att jag skulle ta mig till jobbet 
snabbt och säkert. Var lite orolig för balansen eftersom jag har en 
förkylning och balansen vart påverkad igår. Men jag hade inte behövt 
oroa mig. Det har gått alldeles utmärkt idag. Ja, förutom min täppta 
näsa då förstås. :) :) 
Så jag var så illa tvungen att sticka iväg till affären och köpa lite
nässpray. Det var det enda hindret för att jag skulle känna mig "nästan"
frisk. :)

Och så klart passade jag på att ordna lite extra lyxig lunch. Det fick
bli sallad idag. Tänk att lite sallad kan göra en sååå mätt. Är fortfarande
supermätt nu när arbetsdagen är slut.

Nu blir det i alla fall till att åka hemåt och se vad som händer där.
Tjingeling. :) :) :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar