tisdag 20 september 2016

JAG BLEV ÄNNU MER FÖRVIRRAD

Nu upptäckte jag hur svårt det var att hantera mobiltelefon ... UTAN något skydd.
Eftersom jag nu har börjat ta hem arbetstelefonen var det lite besvärligt när den låg i väskan. Den startade upp sig i tid och otid, så fort den nuddade till något annat i väskan. Och bara för att förvissa mig om att jag inte skulle missa samtal ...  eller att den skulle ringa upp själv,  tänkte jag att "jag köper mig väl ett mobilskal då".
Så efter jobbet knallade jag in till en mobilaffär och sa att jag skulle ha ett skal till en Samsung S4. Han tog upp ett  skal, och jag plockade fram telefonen.
Men se ... det var ingen S4. Det var en Edge 4.
Och när jag tittade lite förvånat på honom sa han ... precis som om han var van vid förvirrade gamla tanter "Det är en Samsung, men den tillhör en helt annan familj". hahaha

Då har jag alltså lärt mig något nytt. Det finns alltså olika familjer inom mobiler också. 😂😂😂

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar