onsdag 7 september 2016

VI BLEV TRÖTTA

Ikväll fick vi plötsligt en liten nattgäst. Lilla Alexander hade tydligen tyckt att det var mysigt att vara med faster ... och hängde på hem till oss. Leende ansikte med leende ögon
Alltid lika härligt att träffa gullungen.
Och när vi väl hade käkat blev både jag och barnbarnet mitt precis lika trötta. Alexander orkade inte annat än köra runt med en liten bil, medan farmor bara satt här och nästan somnade framför datorn. hihi
Till slut vände sig Alexander sig mot mig och menade på att nu var han trött och ville sova.
Ja, det blev raka vägen till sängen. Tror inte det tog mer än 10 minuter innan han slocknade. Jodå, jag slumrade också till ... och vaknade nu, ett par timmar senare.
Nu är det bara att hoppas på att jag kan somna om. Det blir en lång dag i morgon också, så det vill till att jag får min skönhetssömn. hehe

Nu säger jag godnatt. Jag hoppas ni också haft en fantastisk och händelserik dag. Ni får ha en riktigt god natts sömn, så hörs vi i morgon igen.

Sov gott alla ......





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar