söndag 11 september 2016

SÖNDAG

Jodå, jag mös till det ordentligt igår kväll. Satt här i min ensamhet och njöt av tystnaden ... så mycket att klockan hann bli 01 innan jag kom på att jag kanske borde lägga mig om jag skulle orka upp när lilleman skulle vakna.
Alltså ... jag hade inte behövt oroa mig. För trots min sena sänggång, vaknade jag lååångt innan Alexander. Han låg där i sovrummet och kallade på mig när han vaknade ... runt åtta. Då hade jag redan varit vaken i lite mer än en timme. hihi
Sjusovare ...... Emoji

Nu på förmiddagen kör jag lite "jobb" medan Beatrice och Alexander roar sig på egen hand. Sen får vi se vad som händer. Det är ju som sagt toppenväder idag också, och man får väl ta och njuta av årets sista solstrålar. Emoji

Ni får ha en härlig Söndag mina vänner. Njut nu ni också av dagens fina väder och var rädda om er där ute.

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar