måndag 26 september 2016

HAN FÅR EN PÅ GOTT HUMÖR

Det är som jag alltid brukar säga ... är man låg och olustig, och inte vill grubbla ... ja, då skall man helt klart umgås med Alexander. Han har den där lilla extra förmågan till att bara visa sig, så glömmer man allt och blir så himla glad.
Så för ett par timmar igår kände jag mig så sprudlande glad. Det räckte med att jag tittade på charmtrollet så smälte jag och ville bara vara där mer och mer. hehe
Och han är sååå rolig när han blir ivrig. Han rusar runt till aktivitet efter aktivitet och vet inte riktigt vad han skall syssla med. Emoji

Nu säger jag godmorgon till alla. Jag skall snart ge mig iväg till en ny arbetsdag. Jag hoppas ni får en strålande dag och tar vara på er. Var nu rädda om varandra där ute så hörs vi sen.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar