tisdag 6 september 2016

OLUSTIGT

Kan inte riktigt förklara det, men jag har haft en lite orolig och olustig känsla idag. Det är väldigt sällan den här känslan kommer över mig. Men idag har jag gått och väntat på att något oturligt skulle hända. Ja alltså ... ingenting har hänt. Men ändå finns känslan kvar.
Jag är ju annars inte den som drömmer sanndrömmar, eller får föraningar innan det hänt. Så detta är troligtvis ingenting. Så jag får väl bara försöka skaka av mig denna märkliga känsla, och hoppas på att morgondagen känns annorlunda. Leende ansikte med leende ögon

Nu blir det sängen några timmar innan en ny dag vankas.
Jag hoppas ni haft en toppendag och inte haft några olustiga känslor alls. Ha en fortsatt bra kväll och sov gott folket.

Godnatt alla ......

... och gissa vart vi åt middag ikväll hehe ...






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar