söndag 18 september 2016

FÖRSTA MÅLTIDEN ...

... blev det idag i Dennis och Dessis nya lya.
Flyttlasset gick i Fredags. Men oj, vad det fortfarande var kartonger och saker överallt ... precis som det brukar när man flyttar.
Och det var så roligt att se Alexanders min när han fick syn på alla sina leksaker. Han har ju kamperat hemma hos mig hela helgen. Så när vi kom dit idag och han fick syn på allt ... i ett helt annat rum än han var van vid ... blev det nog lite förvirrat först. Men han kom snabbt över det och fullkomligt kastade sig över alla sina prylar. hahaha

Ja, det har varit en bra helg ... som gått i rasande fart som vanligt.
Jag hoppas ni också haft en toppenhelg. Nu får ni ha en riktigt god natts sömn. Det tänker jag ha. Kommer väl antagligen att slockna innan jag lagt huvudet på kudden. Emoji

Sov gott alla ......








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar