lördag 17 september 2016

KALAS FÖR HELA SLANTEN

Jodå, idag vart jag väldigt splittrad. Det var ju meningen att jag skulle jobba en del. Och det började riktigt bra faktiskt. Passade på medan Beatrice och Alexander var ute och lekte.
Men sen vet ni ... sen började huset fyllas av gäster. Japp, Pernilla fyller år idag och hade så klart bjudit in till lite tjo och stim. Emoji
Planerna på fortsatt arbete gick liksom upp i rök lite ... fick ju vara social och gå på kalas, jag med. hihi
Så det är där jag befunnit mig största delen av eftermiddagen och kvällen. Allt annat har helt enkelt fått vänta. Emoji
Vi har haft en fantastisk dag ... goda kakor, massor av gott kaffe, och givetvis härliga gäster. 

Jag hoppas ni också haft en mysig Lördag med nära och kära. Ni får ha en fortsatt bra kväll och en riktigt god natts sömn. Själv tänker jag hoppa i säng alldeles strax ... är helt slut efter allt socialt samvaro idag. Emoji

Sov gott alla ......






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar