torsdag 8 september 2016

BORTA BRA MEN HEMMA BÄST

Ja, jag tar stöket hemma alla dagar ... om jag bara får vara hemma nåååågon gång. hahaha
Först kom jag inte mig iväg från jobbet förrän strax efter 18. Jag landade hemma hos Dennis ... och kom inte därifrån förrän runt 21. Alltså ... ja, jag har svårt för det där med att resa mig och gå när jag borde. Så mina dagar är alldeles för långa ... kom jag på nu ikväll när jag äntligen fått sätta mig i mitt eget kök. Emoji
Undrar om jag någon gång skall lära mig klockans alla minuter så jag faktiskt kan prioritera min tid lite bättre.

Men nu skall jag i alla fall hoppa i säng.
Jag hoppas ni haft en bra och lärorik dag. Det har jag haft. Ni får ha en fortsatt skön kväll och en riktigt god natts sömn.

See you tomorrow ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar