tisdag 13 september 2016

OKEJ ...

 ... jag har en rolig nyhet och en tråkig. Vilken vill ni höra först?
Alltså, man brukar ju vilja höra den roliga nyheten först ... men nej, det tänker jag berätta i morgon. hihi
Idag blir det den tråkiga ... att jag som vanligt är superdupertrött. Sitter nästan och somnar vid köksbordet. Och folk säger att man inte blir trött av att sitta framför datorn på ett kontor. Hmmmm, de skulle bara veta. Emoji

Nu tänker jag i alla fall säga godnatt till alla och kasta mig i sängen framför TV'n. Får se om det finns något trevligt jag kan somna till. hihi

Jag hoppas ni andra haft en strålande dag ... det har jag haft.
Ha det nu fortsatt mysigt ikväll, och ha er en riktigt god natts sömn. Emoji

Sov gott alla. Och glöm inte ... i morgon blir det de GODA nyheterna. Emoji

... och vad gör man när ingen orkar ställa sig vid spisen en het sensommarkväll? Jodå, då blir det lite plocksallad ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar