måndag 26 september 2016

DET BLEV INGEN FILM

Den senaste tidens drama och kaos gjorde att jag helt missade det här med filmtipset idag. Eller inte direkt missade ... men jag hann aldrig kolla in någon film att presentera. Det blev helt enkelt för mycket annat stök som behövde min uppmärksamhet. 
Men sådant är livet ... det går inte alltid som planerat. Emoji

Nu har jag i alla fall landat hemma ... precis lika trött som jag var i morse innan jag stack iväg till jobbet. Emoji
Och jag känner mig riktigt nöjd och behaglig till mods efter mitt besök på sjukhuset. Så nu skall det bli skönt att krypa ner under täcket. Så får jag hoppas att jag verkligen slocknar också.

Jag hoppas ni andra haft en toppendag och tagit hand om er. Ha nu en fortsatt skön kväll och en riktigt god natts sömn.

Sov gott alla ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar