tisdag 27 september 2016

VAR RÄDDA OM ER

Jag blev glatt överraskad när jag öppnade upp datorn i morse och märkte att jag hade haft besök här ... att sonen min hade varit inne och gästat. Det är ju ett känt faktum att man känner sig bättre till mods när man får skriva av sig ... det var därför jag själv började blogga för några år sedan.
Och ja, nu vet ni hur det ligger till.
Jag vet hur JAG känner mig, så då kan man ju lätt räkna ut hur Teddy känner sig. Det har varit kaos här från och till under några månader. Men jag tänker inte kommentera något om det nu. Jag låter Teddy få den äran att skriva av sig när han känner och behöver.

Nu blir det morgonkaffe innan en ny arbetsdag sätter igång. Ni får ha en bra dag. Var nu rädda om er där ute och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar