fredag 2 september 2016

DET HAR VARIT ...

... en riktigt lång dag hemifrån ... idag igen. Leende ansikte med leende ögon
Idag har det varit en extremt bra och spännande dag för min del. Efter en dag av soliga och härligt blandade känslor, hamnade jag på AW med världens bästa kollegor. Ja, själv hade jag som vanligt inte tid att stanna så värst länge. Familjen satt ju hemma och väntade på att få äta en samlad middag. Så jag fick lugnt åka hem till Dennis och Dessi för lite familjemys. Jag får väl försöka planera lite bättre nästa gång det vankas AW. hehe

Har inte varit hemma så länge. Så nu känner jag bara att jag borde lägga mig ner för några timmars sömn. Känner mig helt slutkörd.

Jag hoppas ni andra också haft en riktigt bra dag. Kanske Fredagen inte är slut för er del? Ni får ha det fortsatt mysigt och få er sen en ordentligt god natts sömn. Det tänker jag ha. Leende ansikte med leende ögon

Sov nu så gott, så hörs vi i morgon igen. Leende ansikte med leende ögon









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar