lördag 3 september 2016

LÖRDAGSNÖJE

Yes, mitt Lördagsnöje blev lite jobb när jag ändå sitter här på morgonen med mitt morgonkaffe. Och vilken morgon det visade sig bli. Emoji
Vaknade redan vid fem och det visade sig att jag fortfarande inte hade handlat kaffe. Så lite småtjuriga jag tog arbetsdatorn istället ... allt för att glömma att jag inte hade något kaffe i kroppen. Emoji
När jag sen hade suttit här ett tag dök Teddy upp i köket. "Jippi" tänkte jag då. Han kan bjuda sin mor på en maskinkaffe. Jag öppnar munnen för att fråga honom ... och ut kommer ... ingenting. Jag hade tappat rösten. Hmmmmmm??
Jag har inte ett dugg ont. Men jag HAR ju varit förkyld, så jag antar att lite av viruset plötsligt fick för sig att besöka stämbanden.
Men hallå ... jag hade ju inga som helst problem igår. Jag kände mig visserligen något trött och småirriterad på kvällen när jag skulle hem från Dennis och Dessi. Kunde själv inte förstå varför. Men kanske det var detta som var upphovet. Emoji

Nu har jag i alla fall fått mitt morgonkaffe och jag kan njuta ... i tystnad ... av morgonen. Emoji

Ni får ha en fantastisk Lördag och var nu rädda om er där ute.

Ha det bäst och godmorgon ...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar