tisdag 6 september 2016

KVÄLLEN IGÅR

OJ, vad trött jag var igår kväll när jag äntligen kom hem. Orkade varken titta på TV eller starta datorn.
Direkt efter jobbet samlades familjen hos Dennis och Dessi. Och det slår aldrig fel ... klockan bara tickar iväg och man blir sittande.
Men hur mysigt det än är med familytime, så är det nog inte läge för att hålla på så mitt i veckorna. Jag blir ju helt seg och trött när jag inte får den där lilla lugna timmen på kvällen. 
Men vem kan stå emot? Det kommer väl en dag när man inte har allt det där ... så man får passa på medan tiden finns. Leende ansikte med leende ögon

Nu blir det morgonkaffe. Och NU får jag ha det där lilla lugna ... åtminstone någon timme, innan det är dags att ge mig iväg till jobbet.

Ni får ha en fantastisk dag. Var nu rädda om er där ute, och ta vara på dagen och varandra.

Ha det bäst och godmorgon ......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar