torsdag 1 september 2016

VILSE I MIN EGEN STAD

Alltså ... jag måste vara den enda personen i hela universum som faktiskt kör vilse i sin egen stad. Vaaaaaa??
Vi var hemma hos Dennis och Dessi och käkade middag. Och efter det hade jag och Beatrice redan blivit inbjudna till svärmor en stund på kaffe och äpplekaka. Och förresten ... det var riktigt yummi. Leende ansikte med leende ögon
I alla fall ... när vi väl skulle hem så måste jag ha svängt fel någonstans. För helt plötsligt upptäckte jag att jag kört ... och kört ... och kört, och kommit tillbaka till ruta ett. Jag var i samma kvarter där vi lämnat svärmor ... 15 minuter senare. hahaha
Vad skall jag nu skylla på? Att det var mörkt? Hmmmmm ... jag har ju bara kört där MASSOR av gånger.

Nåja ... jag kom hem så småningom. Dock tog det på krafterna ... så nu är det jag som skall komma mig i säng. Leende ansikte med leende ögon
Jag hoppas ni haft en fantastisk dag och en ännu härligare kväll. Ha nu en riktigt god natts sömn, så hörs vi i morgon igen. Leende ansikte med leende ögon

Sov gott alla ......







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar