onsdag 14 september 2016

KVÄLLEN HEMIFRÅN

Och var skulle jag ta vägen en vardag ... om inte till bästa barnbarnet och hans föräldrar. Emoji
Japp, det blir soffan för min del inatt. Jag hade ju nästan hoppats på att son och svärdotter skulle slockna innan mig, så att de kan sova inatt utan att jag väcker de med mina snarkningar. hahaha
Och ja, jag snarkar hööööögt. Emoji
Nu skall jag i alla fall själv krypa ner i soffan för några timmars sömn. Kan tala om att de nog måste ha världens skönaste soffa. För det slår aldrig fel ... jag somnar alltid supergott när jag sätter mig eller lägger mig där. Emoji

Nu säger jag godnatt. Jag hoppas ni andra haft en otroligt bra dag ... det har jag haft.
Sov nu så gott alla, så hörs vi i morgon igen. Emoji

Kram ......




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar