lördag 19 september 2015

VI VAR PÅ 18-ÅRS FEST

Hemma igen efter en fantastisk kväll tillsammans med Pernilla och
hennes familj.
Ikväll var det Pernilla själv som stod för den största underhållningen.
Den nyblivna 18-åringen tog för sig ... av både mat, dricka, humor
och en stor dos glädje. :) 
Det var supergod mat och som vanligt åt jag liiiite för mycket, så magen
är i lite olag just nu ... känner mig fortfarande proppmätt. :)

Nu blir det en skön säng och lite TV innan natten.
Jag hoppas ni andra haft en lika trevlig och god kväll som jag har
haft. Ni får ha en fortsatt mysig kväll och en riktigt god natts
sömn.

Och till Pernilla och hennes familj vill jag givetvis tacka för en helt
underbar kväll. :)

Godnatt alla och sov så gott. :) 






























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar