måndag 21 september 2015

NU VILL JAG FLYTTA

Godmorgon alla ... 

Sitter med mitt morgonkaffe ... och faktiskt surfar runt på nätet för
att hitta privata hyresvärdar där man inte måste stå i kö 8-9 år innan
man har en chans att hyra lägenhet.
Jag är så grundligt trött på vår hyresvärd nu så det står mig upp i
halsen. Jag är trött på diktaturfasonerna, där jag som hyresgäst har
en massa skyldigheter ... men inte en enda rättighet.
Ovanpå det har jag vaknat med illamående ... och jag hoppas verkligen
det enbart beror på min irritation över mitt boende. För inte har jag
råd och tid att vara sjuk inte.

Nu blir det i alla fall lite mer kaffe innan jag tar mitt pick och pack
och drar iväg till jobbet.

Jag hoppas ni vaknade på ett lite bättre humör och att ni får en
strålande dag där ute. Var rädda om er och ta vara på dagen
och varandra.

Ha det bäst ...... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar