måndag 14 september 2015

PLÖTSLIGT HÄNDER DET

Idag ringde mobilen när jag satt på jobb. Det var Teddy som skrek
mig i örat: Jaaaaaa, jag har körkortet. Får jag låna bilen?
Bara så där ... allt rymdes i en halv mening. hahaha
Att han höll på med körkortet visste jag ju. Men varje gång jag
frågat hur det går har det bara varit "jo, det går bra". Inte ett
ord om att han skulle köra upp eller redan klarat teorin. Så ni
kan tänka er min förvåning när han ringer och jag får höra att
han faktiskt har klarat det. :)
Japp, nu har min yngsta son fått sitt körkort. Och vart tror ni han 
är nu? Inte hemma i alla fall. Nope, han tog ut bilen för lite
rastning. :) :) :) 
Nåja, det hanns ju faktiskt med lite middag innan han tog flickvän
och bilnycklar och stack iväg. :)

Och nu njuter jag av lite TV innan sängen kallar. Och eftersom det nu
är första dagen Teddy är ute på vägarna utan handledning vete tusan
om jag vågar somna innan han kommer hem. hahaha
Ni vet, en gång mamma ... ALLTID mamma. :)

Jag hoppas ni haft en bra dag och en suverän kväll. Ha det fortsatt
mysigt ikväll och få en god natts sömn.

Sov gott alla ...... 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar