torsdag 10 september 2015

DET BLEV HÄNG I KÖKET ISTÄLLET

Jag hade en härlig och väldigt trivsam kväll igår.
Efter ett par timmar hos lilla charmtrollet efter jobbet fick det bli
en riktigt sen middag hemma med resten av gänget. Tro't eller ej,
men min dator sattes inte igång alls igår kväll. Nope, vi satt i köket
HELA kvällen och babblade ... om ditten och datten. Mest politik
faktiskt. Det blir ett helt annat kapitel. hahaha
När jag väl landade i sängen var jag så vråltrött att jag slocknade 
innan jag ens hann tänka på att jag inte haft igång datorn. :) :) 

Nu blir det till att morna mig snabbt så jag hinner iväg till jobb
som jag skall. :)
Jag hoppas ni hade en lika mysig kväll och fick en god natts
sömn på det.
Ha det riktigt bra idag och var rädda om er där ute.

GODMORGON på er.


... vår sena kebabtallrik a la Teddy ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar