tisdag 15 september 2015

SKÖNT ATT KOMMA HEM

Min arbetsdag slutade med världens huvudvärk. 
Jag kom inte in i min dator på nästan hela dagen. Men jag kunde
ju inte sitta och rulla tummarna en hel dag, så det blev en massa
andra uppgifter idag, lite pappersrensning, lite strimling och annat
som också behövde göras. Men det gjorde också att jag spände
ögon och huvudet lite mer än vanligt. Så dagen slutade som sagt
i ett bankande huvud. :) Och faktiskt ... idag var det ganska skönt
när arbetsdagen var slut och jag kom ut i luften.

Men kaffe och mat när jag väl kom hem gjorde susen. Så nu kan
jag snart lägga mig ... UTAN huvudvärk. :) :) 
Jag hoppas er kväll har varit lika mysig. Ni får ha en fortsatt
skön kväll och en riktigt god natts sömn.

Sweet dreams ...... 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar