måndag 28 september 2015

SATTE MIG I BILEN EFTER HALVA DAGEN

Satt på jobbet och blev så illamående att det nästan snurrade runt
i huvudet på mig. Jag som väldigt sällan är så sjuk att jag måste
bli sängliggande, kände bara att jag måste hem och i säng. Så till
lunch var det bara att säga "hej då" på jobbet och åka hemåt.
Jag var ju och tog lite blodprover på vårdcentralen i morse. Vet inte
om det har med det att göra, för det var när jag var på väg till
jobbet igen som jag började må lite pyton.
Nu mår jag mycket bättre. Jag hade hoppats på att kunna gå och
jobba i morgon. Men jag är lite osäker ... har ju inte vågat stoppa
i mig alltför mycket idag. Så det vore kanske inte helt fel att ta det
lugnt en dag till.
Men jag får väl se hur det känns i morgon bitti.

Nu skall jag i alla fall krypa ner i sängen och förhoppningsvis
få en god natts sömn.
Jag hoppas ni haft en bättre dag och att kvällen varit lugn
och skön. Ni får ha en riktigt god natts sömn med glada drömmar.

Sov gott alla ... sweet dreams.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar