lördag 12 september 2015

OM DAGEN SLUTAR ...

... på samma sätt som den startade så kommer jag få en strålande härlig
dag och kväll, och lägga mig med ett stort leende på läpparna.
För det var exakt så jag vaknade idag. :) :) :) 
Jag mår superbra ... och av gårdagens händelse med min yrsel känns
ingenting. :) 

När yrseln väl hade lagt sig stack jag och dottern till Burger King. Och
därefter till mamma som fick storfrämmande av son och sonson
samtidigt.
Det är alltid lika trevligt att träffa mina barn och barnbarn. Så jag 
struntade i TV och dator igår kväll också. Det gäller ju att prioritera. Och
det är säkert därför jag mår på topp också. :) Dock kunde jag inte
fotografera något. Telefonen lade plötsligt av ... irriterande nog. Tror
att det snart får bli en uppdatering där med. hehe

Nu blir det morgonkaffe och förmiddagsmys. Sen får vi se vad den
här dagen har att erbjuda.
Jag hoppas ni också fått en bra start och att dagen blir lika härlig
som jag tror att min blir.
Ni får ha det så bra och var rädda om er där ute.

GODMORGON


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar