onsdag 30 september 2015

SKÖNT ATT VARA TILLBAKA PÅ JOBBET

Det var riktigt skönt att komma igång igen. Tänk att ett par dagar
från jobbet kan göra en så rastlös. Så idag har tiden bara rusat
iväg. Det får mig faktiskt att tänka på den dagen då jag åter är
arbetslös ... jag är ju trots allt inte fastanställd. 
Första veckan i månaden är det alltid mest att göra. Så i morgon
räknar jag ganska kallt med att ha fullt upp från den stund jag
sätter mig på kontorsstolen på morgonen till sena eftermiddagen.

Efter jobbet åkte jag hem till Dennis för att hämta Beatrice. Och
det var som en skänk från ovan ... Dennis stod och fixade maten.
Så vi slapp ge oss hela vägen hem och börja med maten. Vi hade
ju inte fått mat i oss förrän sent på kvällen i så fall. Så ja, det
kunde inte bli bättre. :)

Nu blir det sängen och några timmars sömn innan en ny dag
startar.
Jag hoppas ni haft en lika bra dag som mig. Ha nu en fortsatt
skön kväll och en riktigt god natts sömn.

Sweet dreams......






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar