söndag 27 september 2015

DET BLEV TACCOPAJ

Jag fick äntligen min efterlängtade taccopaj. Jag och Beatrice
bjöd självfallet in oss när vi hörde att Dennis och Dessi skulle
köra på en taccopaj ... alltså efter att Dessi frågade om vi ville
komma. hahaha
Och som vanligt ... det var sååå gott.
Alexander var på ett strålande humör och ville ha vår uppmärksamhet
hela tiden. Och ja, som vanligt fick han tag i farmors telefon och
började ta en himla massa selfies ... den lilla rackaren.

Nu säger jag godnatt. Jag hoppas ni haft en lika mysig eftermiddag
och att ni får en riktig nattro.
Hörs i morgon igen ... pigga och glada.

Sov gott alla......






... och så här ser det ut i min telefon när lille busen varit i farten, det blev ungefär en sådär 15 bilder per bild. hihi ... 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar