måndag 21 september 2015

NATT PÅ KYRKOGÅRDEN

Det finns bara en som älskar att dra ut sin gamle mor till kyrkogården
mitt i natten. Japp ... Teddy skulle givetvis till Affe när när det
var som mörkast.
Så fick det bli. Det var jag Teddy, Pernilla och Beatrice. Och ni kan ju
tänka er Teddy ... omgiven av tre hysteriska kvinnor. hahaha
Jag vet inte vad jag skulle där att göra. Det var mörkt och riktigt
kusligt. Jag tänkte mig nog först att det inte skulle vara så läskigt
när vi var flera stycken som gick där. Men icke då ... jag kunde
inte slappna av förrän vi satt i bilen igen ... på väg därifrån. :) :) :) 

Japp, det var mitt lilla och tveksamma kvällsnöje. Nu blir det sängen
så jag kommer upp i tid i morgon bitti.
Jag hoppas ni andra har haft en härlig kväll och får en god natts
sömn.
Sov gott alla och dröm sött. :D







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar