lördag 26 september 2015

JAG SOMNADE VISST

Jag halvlåg i sängen igår kväll och skulle skriva ett blogginlägg innan
jag slocknade. Ett par timmar senare vaknade jag i samma ställning ... 
med datorn i famnen och fingrarna på tangentbordet. hahaha
Hur man bara kan somna så där när man är mitt uppe i något, är
riktigt konstigt må jag säga. Men nej, det är inte första gången
det händer mig. :) :) :) 
Nu är jag i alla fall utvilad. För när jag vaknade efter ett par timmar
bara stängde jag skärmen, lade mig tillrätta, och fortsatte sova. :)

Beatrice tog vovven denna morgon, så inte ens det behöver jag tänka 
på nu. Så istället började jag denna härliga dag med morgonkaffe 
och lite egentid framför datorn.

Jag hoppas er dag också har startat bra och att ni kan njuta av
morgonen och förmiddagen på bästa sätt.
Ta nu vara på dagen och var rädda om er där ute.

Godmorgon


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar